Blondare och blondare för min del

Hej allihopa !
Nu var det verkligen ett tag sen jag bloggade, har sovit hos min älskling och haft fullt upp ända sen i torsdags så det förklarar väl min dåliga uppdatering.
Håller just nu på att färga håret, vill bli blondare. Min älskling har cyklat ner till konsum för att köpa lite godis till oss ikv sen när han kommer tillbaka ska vi tvätta ur min färg och sedan titta på tv !
Tog även första doppet idag, har massa roliga saker att skriva men hinner tyvärr inte skriva allt nu som hänt de senaste dagarna. Får göra det när jag kommer hem eller när jag får tid helt enkelt.
Nu ska jag kolla runt bland några bloggar och se vad jag har missat. /N

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en trevlig helg.

Ska bli roligt att träffas nästa helg, hör annars av dig i veckan om du har tid.

Du är en helt underbar vän, en av dem bättre!

älskar dig <3

2008-06-08 @ 20:29:25
URL: http://malinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0