Attans också

Promenerade precis ner till affären för att köpa ciabatta, tomater och mozarella ost, blev super sugen på något italienskt idag igen. Men såklart så var alla ciabatta bröden slut, inte ett ända kvar till lilla mig. Traskade hem igen och gjorde iordning morotsstavar och dip ist, muums vad gott ! Köpte även bobs lättdryck som är läskande och god såhär på sommaren (?)
Tänkte lägga mig i sängen och läsa mina två tidningar som pappa tog med hem idag, Sofies mode & klick sen får vi se vad som händer ikväll. Är inte på humör för att hitta på så mycket faktiskt, tror att det bilr en till hemma-sittar-kväll.
Love/ N

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysig kväll! :) Vad sugen jag blev på din lilla italienska macka nu, haha!

Puss gumman

2008-06-17 @ 10:12:51
URL: http://aldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0