what doesn't kill you makes you stronger

God morgon !
Eller goddag kanske man säger när klockan är två på dagen, igår gick vi och la oss runt 3 och vaknade vid 12. Sen dess har vi ätit frukost, kollat på greveholm och sooolat ! Men nu gick solen i moln så vi gick in och spolade tillbaka greveholm och sitter nu och ser om den, kul liv. Det är väl det vi ska göra resten av dagen och sedan ska väl angelica åka hem :( cpbarn.
Och jag ska bara vara hemma hela kvällen, det är nämligen morden i midsomer ikväll och det betyder att det är hemma kväll för mig, tee och varma mackor med mammi, en riktig myskväll !
Vi hörs sen, nu ska jag kolla lite på greveholm och rabla upp alla repliker eftersom att vi kan precis allt utantill, jag och min kusin kan verkligen hela filmen utan till.


Kommentarer
Postat av: Emmy

haha jag kan oxå den utantill :P <3

2008-07-09 @ 00:19:14
URL: http://livetenligtemmy.blogg.se/
Postat av: angelica

haha! ingen kan lika mycket som oss, så är det bara, vi är bäst gumman <3 älskar dig mest

2008-07-09 @ 01:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0