uppackat och klart

Sådär ja, nu är alla kläder inhängda snyggt och prydligt i garderoben och invikta i min byro. Jag tog i stort sätt med mig hela  garderoben upp hit. Alla badrums saker står på sin plats i badrummsskåpet så allt är under kontroll, min syrra och hennes kompis har precis badat. Kul att jag också kan göra det då, har mens med världens mensvärk så känner mig inte så jätte pigg på det. Sprang runt här och tog lite kort, lägger upp dom i nästa inlägg så får ni se hur mysigt det verkligen är här.
Ikväll ska vi göra varma mackor, tee och kolla på morden i midsomer. Mys,mys. Det är så typiskt landet.
Nu ska jag kolla i alla tidningar som jag tog med upp och sedan får vi se vad som händer.
Bye 4 now pimps and hoes, hoho


Men ofta jag inte vill ha ett par så snygga mjukisar med ett fett tryck i rumpan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0