träningsvärk

God morgon !

Nu har jag precis vaknat men angelica ligger fortfarande och sover, jag har sovit typ 10 timmar men är fortfarande jätte trött. Ska fixa lite frukost och sedan gå ut och lägga mig i hängmattan, skönt om man somnar i solen då slipper man den där värmen. Vi hörs sen, nu jävlar ska jag bli brun när solen är framme !
Bye bitches

förresten så har jag världens träningsvärk sen igår och så tvingade mamma ner mig till affären för att jag skulle köpa en present som hon inte kunde köpa igår eftersom att hon hade kort ?


och den här bilden bjuder jag på

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Schnygga!

2008-07-10 @ 17:39:42
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0