töffing

Tack för alla kommentarer jag fick om att förbättra min blogg, fick jättebra tips och ska försöka göra det bästa av det så snabbt som möjligt. Ni tycker jag ska skriva mer om skor, recensera en bok eller film då och då, och en läsare tyckte jag skulle lägga upp mer bilder på mig själv så förändringar ska det bli ! Tycker det är så kul att förändra när det blir bra resultat, ni har gjort mig fett taggad, haha :)
Nu ska jag äta upp min frulle och sedan ta en promenad med en kompis och sen ska jag hem och blogga om det inte är för soligt ute för då solar jag hellre. Men det kommer iaf fler inlägg under dagen, buy 4 now.


mums vad jag älskar sommaren!


Kommentarer
Postat av: www.lillen.bloggspace.se

hur får du musik på din blogg? Hur gör man... tack!

2008-07-13 @ 12:04:21
Postat av: Erika

fan va nice det sär ser ut da!!haha inte alls avis;)

2008-07-13 @ 12:22:03
URL: http://myerikalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0