tar det som det kommer

God morgon !

Gud vad jag älskar att ligga och dra mig, har precis käkat frukost och går fortfarande runt i den supersköna morgonrocken jag fick av min mamma. Idag ska jag göra allt och inget, får se vad som händer. På sommarlovet tar jag allt som det kommer, imorgon ska jag träffa min älskade kusin. Antingen så blir det mycket bloggande eftersom att vi är två bloggnördar eller så blir det inget alls för vi kommer ha så mycket att prata om och massa annat att göra.
Nej nu ska jag fortsätta att glida runt här hemma, kanske läsa lite och titta på lite film. Sen hjälpa mamma med maten, hur som helst så hörs vi sen !
Bye darlings


En liten osminkad lillamy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0