sovdags

Här kommer sista inlägget innan jag och min lilla my-toffs ska krypa ner i sängen för lite sömn. Har precis ringt och sagt god natt till min darling, hade tänkt kolla lite greveholm innan jag skulle sova men gissa vad, jag har kollat sönder bandet eftersom att det är från när jag var liten. Så det första jag gjorde var att kolla in cdon.com och där fanns självklart hela boxen, och så fick jag lite rea på köpet !
Nu måste jag fixa iordning min säng, ta bort sminket, smörja in mig och sedan läsa ett tag. Har mina kvällsrutiner, god natt och sov så jätte sött. Dröm om mig men om ni inte gör det så dröm om något annat bra


wow älskling vad säger du, är du på att campa med en hästens ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0