sommar är blommigt

Sitter fortfarande här i min morgonrock, får se om jag äns orkar hitta på något ikväll. Ska ju vara här i nästan två veckor innan jag åker iväg med min älskling så det känns ju knappt som att man "slösar" bort en dag genom att göra ingenting.
Tänkte lägga ut en bild sen på en jätte fin sak jag fick av min mamma igår, hon hade den som kjol förut men jag drog upp den under armhålorna och vips blev det en snygg klänning. Den är ljusblå med små blommor på, när det är soligt någon dag lägger jag självklart upp den som dagens outfit.
Nu ska jag städa mitt rum och sedan läsa lite solo !


Imorgon ses vi darling, jag har saknat dig så

Kommentarer
Postat av: Nadia

hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-07-06 @ 16:42:27
URL: http://fotofliickan.blogg.se/
Postat av: Albin

Faan vilket bra motto! :)

2008-07-06 @ 17:01:04
URL: http://abbbe.blogg.se/
Postat av: angelica

åååh gumman, jag älskar dig mest <3

och dina kläder, mums

2008-07-07 @ 02:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0