sola, bada, sola lite mer, bada lite mer

Förlåt för dålig uppdatering men jag orkade inte blogga igår när jag kom hem efter 4 timmars dö svettig tågtur, det blev bara att säga hej till alla och sedan hoppade jag in i duschen.

Idag har vädret varit super, på förmiddagen åkte vi till ett ställe och kollade på massa gamla stridsflygplan som åkte runt och gjorde olika konster, det var jätte gamla plan och häftigt var det ! Tog några bilder som jag laddar upp sen, då kommer även ett inlägg med bilder från våran semester. Sebbes syrra har dom flesta bilderna så måste skaffa dom också, nu ska jag sätta mig och läsa i PS. I love you, har bara läst 3 kapittel men är redan helt fast. Usch den är hemsk sorlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0