regnig måndag

Jamen det är ju toppen, nu när man kommer upp till landet och har packat med sig bara sommarkläder så kommer dom där äckliga regnmolnen fram och man kan knappast gå ut för att det är så kallt. Jag tänker inte precis gå ut i en blommig klänning & barbent eller springa runt i ett par minishorts och en slapp t-shirt när temperaturen står på 10. Funny,verkligen.

Usch jag känner mig inte på bra humör idag, vilken tur att angelica kommer så händer något kul. Annars hade jag säkert suttit och deppat ner mig över det tråkiga vädret, suttit och ätit lite glass och lite choklad, spikat tröstäta. Men sånt gör man ju när man blivit dumpad men det har minsan inte jag, jag och sebbe är fortfarande tillsammans och världens lyckligaste par ! Åh nu känns det redan lite bättre även fast regnet öser ner utanför mitt fönster.
Kanske ska dra på mig morgonrocken och gå upp och äta lite frukost, det får bli färskt tunnbröd och en kopp varm choklad.
Vi hörs sen guys, hoppas ni har bättre väder där ni är iaf!


snygg kjol, snygg kjol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0