P.S. I love you

Efter en dusch, en powerwalk, en sväng till affären, lite läsande, en god lunch och ett telefonsamtal med min älskling så har vi precis fikat med min kusins pappa & hans flickvän Anna-Lena, min älskade moster är också här med Einar.
Om ett litet tag ska jag dra upp till grannen Alexandra, vi har inte träffats på år och dar så vi får se vad vi hittar på :)
När jag var i affären köpte jag den underbara boken P.S. Jag älskar dig ! enligt alla som har sett filmen och läst boken så verkar den vara helt otrolig. Vet i stortsätt vad den handlar om och jag blev känslig av att bara läsa baksidan,har så svårt med hemska grejer som har med kärlek att göra, usch. Det får alltid att tänka på mig och sebbe, om det skulle hända oss något.
Ska börja rush-läsa min skräckroman Låt den rätte komma in så att jag snart blir klar med den och kan börja med min andra goding som jag precis köpte. Så ska ta lite kaffe och sätta mig i soffan och läsa lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0