powerwalk för hela familjen

Mamma och Sofia kom in till mig för ett tag sen och sa "upp, vi ska ut och ta en powerwalk!"
Så jag fick lov att hoppa ur min sköna morgonrock och klä mig varmt för att gå ut och gå i den här kylan. Mamma och jag gick i rask takt och pratade medans Sofia gick en lång bit bakom och klagade över hur snabbt vi gick. Nu är vi hemma iaf och morgonrocken är på igen, mamma står i köket och fixar lite midag, det blir macaroni and cheese.
Hör av mig sen, idag blir det spikat en hemma-sittar-kväll !


Ska få lika bra kondition som Cameron och jag ska till och med börja surfa, i mina drömmar kanske..
Ska iaf börja powerwalka fler gånger i veckan, känns så skönt och uppfriskande efter. Lite extra luft och motion ger ju ingen skada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0