powerwalk, bad, sol, minigolf

Godmorgon alla !

När jag vaknade vid halv 11 hörde jag pappa komma hem från sin morgon promenad, han hade varit ute och gått i en timme innan frukost, förstår inte hur han orkar.
Jag och mamma är såna som måste ha mat i oss inom en timme efter vi har vaknat så vi har bestämt att vi ska ta en powerwalk efter frukosten. Pappa tyckte att vi sedan skulle cykla ner till orsasjön men då kom vi överens om att jag och mamma tar en powerwalk ner till orsasjön och pappa och sofia cyklar så möts vi där, sedan kom pappa upp med alla planer han hade och nu är hela dagen planerad.
Det blir först en powerwalk och sedan bad & sol, det blir en god lunch nere på strandserveringen och sedan ska vi spela minigolf ! Så nu ska jag smörja in mig med min cocos luktande solkräm från HawaiiAn Tropic så jag inte bränner mig och sedan är det frukost dags.


Jag och mamma på flygfältet

Kommentarer
Postat av: Sebastian

FINA! :)

2008-07-31 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0