outfit for today

Ja nu är det ju så att vi skulle åka in till mora, och shopping sugen som jag var hade jag redan packat väskan, klätt på mig, sminkat mig mm. Sen när det var 20 min kvar innan vi skulle gå hände ju det som inte fick hända, min syrra var inne på sitt rum och jag hörde bara en stor duns och sen att hon började skrika. Fick typ hjärtklappning och sprang in för att kolla vad det var, då satt hon på golvet och kramade sin tå. Hela garderobsdörren hade ramlat ner på hennes tå och spräckt nageln, jag tycker så synd om henne ! För bara några veckor sedan tappade hon ett strykjärn på foten, så vi fick ställa in resan till mora och jag får väl ta och sitta inne hela dagen eftersom att det typ regnar ute..
Här kommer iaf en dagens outfit och sedan kan jag lika gärna gå och byta om till chillkläder.





Tee Carlings
Cardigan H&M
Jeans Bikbok
Halsband ring Solo
Halsband hjärta present av pojkvän
Örhängen present av pojkvän
Väska fått av mamma

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken snygg väska!

2008-07-12 @ 16:43:32
URL: http://annie82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0