outfit

Igår när jag åkte till vällingby köpte jag en kjol på mango, köpte även några nagellack från mavala men dom fotade jag inte. Det var lila färger och ni klarar er nog utan kort på dom små sötsakerna, här kommer iaf ett kort på dagens outfit och min nya kjol.


Dagens outfit
Kjol H&M
Linne H&M
Cardigan H&M
Skärp GinaTricot
Halsband Amulett H&M
Örhängen Chanel



Man ser inte så bra på första bilden så därför tog jag en till


Kjolen är köpt på mango, rea priset var 300kr vet ej hur mycket den kostade annars.
Tyget är tjockt så den blir nog lite för varm för att använda på varma sommardagar, får vara extra försiktig med att inte spilla också eftersom att mamma upptäckte att denna kjol bara kan tvättas hos kemtvätt, braavoo.
Det är små gulliga fickor på sidan och en rosett på mitten

Nu ska jag hämta min nya Chic tidning som jag ska börja läsa, nagellacken följer även med och kanske en kopp tee.
vi hörs sen sötnosar, take care

Kommentarer
Postat av: din kusin

åh herregud, fyfan va snygg den första outfiten var! ojojoj, den andra med <3

älska din stil

älska dig

2008-07-02 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0