my sweet lollipop

Efter middagen tog jag och min syrra en cykeltur ner till orsa, vi orkade inte stanna på yran så länge utan gick bara runt och kollade ett tag. Sofia köpte två kulor som man slår mot varandra och så smäller det, för mig blev det en klubba. Har inte ätit såna på evigheter, känner mig som ett litet barn igen som går runt och slickar på såna och får massor med hål i tänderna.
Pappa tog också cykeln ner för att hälsa på alla gamla skolkompisar (han kommer ju härifrån så han känner typ hela orsa) men när han kommer hem blir det ett kvällsdopp i poolen och sedan ska jag duscha och prova mitt nya shampoo och balsam från Gliss. Om dom var bra så tipsar jag självklart om dom här i bloggen, nu ska jag och sofia äta lite godis och kolla på G medans vi väntar på pappa.
Ska även ladda upp alla 1000 bilder jag tagit och förminska dom och fixa lite, vi hörs sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0