mot campingen !

Nu har jag lämnat av min underbara kusin vid bussen, köpte lite juice när jag åkte hem och ringde även ett litet samtal till min gulliga pojkvän som hade rast. Stackarn som fortfarande jobbar, längtar verkligen till våran semester. Jag får träffa honom om bara 1 vecka !
Aldeless strax ska jag äta lunch som min gulliga mamma fixat till mig och sen cyklar jag och alexandra ner till campingen ett tag. Får se vad som händer ikväll, nu ska jag kolla lite på greveholm och sedan käka !

Kommentarer
Postat av: Sebastian

JAG SAKNAR DIG! :(



Snart kommer jag och hämtar dig, så får vi våran underbara semester!

2008-07-10 @ 17:39:02
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0