Morgonstund

God morgon alla ! Det känns som att jag är den enda som är vaken vid den här tiden, när jag vaknade var jag sjukt trött men hade ju lovat att väcka min syrra runt halv 10 så att hon inte skulle komma försent till en kompis. Jag såg såklart fel på klockan trött som jag var, trodde den var halv 10 och gick då upp men när jag startade datorn stod den på halv 9, wtf.
Aja nu är man uppe iallafall, ingen idé att gå tillbaka till min varma säng, kanske ska hoppa in i duschen snart. Alltid skönt med morgon dusch.
Vad ska jag göra sen då ? Inga är vakna såhär tidigt så bloggar är ju ingen idé att läsa, fast det är det som är bra med Engla's blogg.
Hon är alltid uppe tidigt eftersom att hon har barn, så kika in där. Jag ska bli som henne när jag blir stor och mamma
Nu ska jag läsa lite sofies mode sedan somna om tror jag.



Kommentarer
Postat av: JESSICA

så himla söt :)

2008-07-02 @ 13:54:06
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0