morgonpromenad med daddi

God morgon !

Kom precis hem från en mysig morgon promenad med daddi, här är det strålande väder !
Ska bara äta lite frukost och sedan lägga mig i hängmattan i bara bikini med en bok, en tidning och lite bra musik. Laddat upp för hela dagen ! Ska inte fastna vid datorn utan ska gå ut snart men måste bara säga att igår hade jag besöks rekord på min blogg, det blir så mycket roligare att blogga när man ser att fler kollar in och lägger lite gulliga kommentarer, är själv väldigt dålig på att kommentera andras bloggar men det ska det bli ändring på !
Vi hörs sen nu ropar min kropp efter en liten solbränna


åh jag älskar dessa väskor, dom är så färgglada och så följer det med en gullig matchande portmone !

Kommentarer
Postat av: Camilla Wik

Gud vad fina väskor!! Var kommer de ifån? Hur mycket kostar de?? Jag vill ha den gula, den är så himmla söt!! :)

2008-07-12 @ 16:12:09
URL: http://camillasvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

vad söta väskor :)

2008-07-13 @ 13:49:46
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0