mitt femhundratrettioåttonde inlägg

God morgon !

Vaknade ovanligt tidigt idag, hade glömt att dra ner min rullgardin och jag kan verkligen inte sova när det är ljust i rummet. Så halv 9 var jag vaken och kunde inte somna om. Nu sitter jag och kollar på greveholm, blev extremt sugen på fanta så jag ska hämta den som står i kylen, vilken jäkla tur att vi hade en burk kvar !
Idag ska vi till mora för att shoppa men det var ju meningen att det skulle regna, jag tycker det ser ut som att det är sol på menyn idag. Får hoppas på att mamma är på lika shopping sugen som jag är så kanske det blir lite shopping endå ! Nej nu ska jag gå och ta min fanta, pusssålänge.


tyvärr är det inte jag som är sådär duktig utan min söta lilla syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0