jag har badat !

Woho jag har badat, inte första gången för i år men första gången i orsasjön ! Varmt och skönt var det, men lite oskönt att cykla hem i blöta bikinitrosor, hej jag har kissat på mig liksom.
Men nu har jag tagit en skön dusch och ska börja städa i mitt rum, ni skulle bara veta hur stökigt det blir av att ha angelica här i två nätter ;)
efter det ska mamma färga mina ögonfransar. Sen när Alexandra har hälsat på sin häst och fikat med sin kusin ska vi ner och ta en pizza och sedan hyra film. Toppen kväll, jag är jätte sugen på pizza !


åh min enormt söta pojkvän, bild från sportlovet när vi var och åkte skidor.
i miss you baby !



Kommentarer
Postat av: Sebastian

"bjuder på den" ;)

2008-07-10 @ 18:27:52
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0