it girl

God morgon !
Har precis ätit frukost och läst ut min gossip girl bok, Jenny är en tjej i boken som ska börja på internat skola och nu har otroliga Cecily von Ziegesar kommit upp med en ny serie som heter it girl och där får man läsa när Jenny börjar i sin nya skola. Så typiskt, då måste jag köpa typ 10 it girl böcker eftersom att jag älskar det sättet Cecily skriver på och så vill jag ju veta hur lilla Jenny klarar sig !
Tipsar verkligen om dessa böcker, gossip girl är dom bästa böcker jag någonsin läst. Nästan lika bra som harry potter men bara nästan. Nu ska jag och min lilla söta unge till syster gå ut och lägga oss i solen, xoxo


ni tyckte att jag skulle lägga ut mer bilder på mig så här kommer en bild på mig och min syster
nyår


Kommentarer
Postat av: sanny

söt bild :)

2008-07-16 @ 12:16:23
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Lina

SVAR: Hihi, vad snällt sagt!! taack! :) Hoppas du får en underbar dag! Kramar!

2008-07-16 @ 14:29:56
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0