idag åker vi

God morgon !

Sebbe ligger fortfarande i sängen och jag sitter i soffan och kollar på film, ni kan ju gissa vilken.
Idag ska jag åka, på ett sätt ska det bli kul men på ett sätt inte. Det är klart jag kommer dö av saknad men sen ska jag åka bort med sebbe i hela två veckor, digital kameran ska självklart med för mycket bilder ska det bli !  Vid 4 åker vi idag men älskling måste redan dra vid 1 eftersom att han ska hem och sen iväg till jobbet. Jag ska packa det sista och sedan springa ner till affären för att köpa några tidningar jag kan ha i bilen.
Nu finns det inget batterik kvar i datorn och jag vill posta inlägget innan den dör så vi hörs sen.
XOXO


Kommentarer
Postat av: John

Ha en trevlig resa:)

2008-07-04 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0