fullt upp

Godmorgon !

Förlåt för dålig uppdatering igår, lovade ju att blogga mycket under kvällens gång men jag tappade humöret om man säger så :) låg och hade ett mysigt kvällssamtal med älsklingen så somnade inte förräns halv 3, kollade även på några avsnitt av greveholm. Dom två sakerna gjorde mig på perfekt humör igen !

Idag har jag tyvärr nästan ingen tid alls till bloggning, vaknade för ett litet tag sen och om en stund ska mamma färga mina ögonfransar och ögonbryn, det kommer bilder sen (före & efter) och efter lunch ska vi till min moster på fika. Men har inga speciella planer för ikväll så då kör jag på !
Vi hörs sen gullungar !


Ur Roman Holiday movie

Kommentarer
Postat av: Sebastian

JAG SAKNAR DIG! SNART SES VI!

2008-07-14 @ 13:43:19
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0