från norrland

Åh hej mina gulliga läsare !
Hoppas allting är bra med er såhär klockan 1 på natten, fick tag på en dator och tänkte då ge er en liten update. Har precis sovit lite med vaknade upp av en hostatack (har fått världens hosta, typiskt.) så jag gick upp. Sebbe och hans kusin sitter och spelar GTA, gölligt.

Imorse åkte vi från östersund upp till lycksele där vi ska vara i tre dagar, vi bor hos sebbes kusiner. Ska försöka ta så mycket bilder som möjligt som jag ska visa er sen. Blir inget långt inlägg nu men tänkte bara ge er en liten update när jag endå sprang förbi datorn! Hoppas ni alla har det bra, love.

Kommentarer
Postat av: Sara

Babyboo, I miss you!!!

2008-07-20 @ 22:32:44
Postat av: Ullis

Hoppas du har det bra i norrland^^

2008-07-25 @ 16:38:49
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0