fotbad

Jag och min syrra har tagit ett litet fotbad och nu är mina fötter lena som siden.

Vi började med att fylla upp en balja med varmt vatten och droppa i lite diskmedel som skulle lösa upp all smuts efter en dag på en sandstrand. Lät dom ligga där i 5 min så att fötterna mjukades upp och filade sedan, efter det fyllde jag upp en ny hink och droppade nu i lite olja (babyolja gick super!) hade i fötterna i 10 min och sedan smorde jag in dom rejält med kräm. Läste i expressen idag att Ebba von Sydows bästa tips var att göra ett fotbad och sedan smörja in fötterna rejält med fotkräm och dra på sig ett par strumpor och sedan sova med det. Det hade jag tänkt att testa, kommer med resultat imorgon !



Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Legally Blonde 2, imorgon ska vi till leksands sommarland med min syrras barn!

Kommentarer
Postat av: Alice (Fyller 16!)

Tack så jättemycket =D

2008-07-31 @ 23:11:14
URL: http://alice92.blogg.se/
Postat av: Jennie

ååh de borde jag göra :)

2008-08-01 @ 01:35:00
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0