en timmes powerwalk !

åh nu har jag äntligen kommit hem från mitt lilla träningspass, jag har hunnit käka lunch och ta en dusch.
Jag var ju tvungen att köpa lite grejer på vägen så det blev en lång promenad, ca 40 min gick jag. Var helt död när jag kom hem och packade upp det jag hade köpt men sen kom mamma in till mig när jag precis skulle hoppa in i duschen och sa "men natalie, du har ju inte köpt någon pincett", det var ju liksom därför jag skulle gå ut över huvud taget. Jag trodde jag skulle dö men drog på min träningskläderna igen och sprang ner till affären, kom hem tomhänt eftersom att alla var slut. Suck, det är verkligen inte min dag idag.
Men bortsätt från det så var det vekrligen jätte skönt att gå ut och gå, i love it. Hellre ta en powerwalk än att jogga



Keps - Tog en av pappa
T-shirt - Tommy Hilfiger
Tights - Cubus
Gympaskor - lånat av min kära syster


Musik på min ipod just nu
(bra musik att träna till)

Alphabeat - Fascination
Hard-Fi - can't get along
SR-71 - Right now
Kaney West - Good lifeWham - Wake me up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0