en outfit som sagt

Jag blev sugen på att sätta ihop en outfit men orkade inte så jag kollade igenom mina bilder och hittade några gamla som ni förmodligen har glömt bort, lägger upp dom och sedan ska jag återgå till min SOLO! Love that magazine


En snygg & somrig outfit som min bästa vän Sara gjorde för ett tag sen, vet tyvärr inte vart kläderna är ifrån men ni får bara njuta av synen


Och här hittade jag en gammal outfit som jag hade satt ihop för ett tag sen, skulle inte banga på bära den nu. Gillar den stora klockan, den blir snygg om man kavlar upp armarna lite på skjortan.
Vet heller inte vart alla dessa godbitar kommer ifrån men alla dessa grejer finns ju i dom flesta affärerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0