en ny dag men vädret håller i sig !

Woho vad glad jag är ! Fick vakna upp till solsken idag igen, snacka om att jag ska ut och sola & bada efter frukosten !
Fick lite dåligt samvete när jag badade och plaskade i poolen igår för min gulliga lilla syster satt bredvid och såg helt förstörd ut, hon får ju inte bada efter det som hände med hennes tå för då kan det bli infektion..

Har inte haft så mycket att skriva om den senaste dagen, har inte gjort så mycket och ingen insperation till något annat kul har dykt upp. Men det kommer ska ni se :)
Och om två dagar åker jag och sebbe iväg, det ska bli så otroligt mysigt ! Shit vad jag s a k n a r  honom. Så då blir det en bloggpaus på ca 2 veckor. Men när jag kommer hem igen så kommer jag lägga in 1000 bilder och massor med inlägg, ska berätta precis allt !
Pusshej, nu ska jag käka lite frulle och sedan take a walk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0