en liten update

Hinner med ett litet inlägg innan vi ska iväg och fika. Idag har inte hänt så mycket, började med att jag fick upp och käkade frukost och sedan gick ut och städade lillstugan från igår, bäddade och tog ut allt skräp. Sen skulle jag och mamma fixa min hy inför semestern med min älskling, vi tog bort några pormaskar, noppade ögonbrynen, peelade ansiktet och färgade mina ögonfransar. Så nu är jag len som en persika i ansiktet.
Ögonbrynen ska färgas ikväll eller imorgon och då kommer även bilderna! Nu ska jag skynda mig att klä på mig, får bli en blommig klänning och mina gladiatorsandaler.

  
Min stilikon

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej gumman!

När kommer du hem från Orsa? Tänkte kolla om vi kunde hitta på något och sen så tänkte jag att jag kunde få tillbaka min "the notebook"



PUSS

2008-07-14 @ 17:24:54
URL: http://lifeasjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0