brownie

Har legat ute på verandan ett tag, efter bara 30 min har jag redan fått mera färg.
Här kommer bilderna från färgningen, det blev bara brynen som vi färgade eftersom jag hade glömt en sak hemma som behövdes till. Men blev nöjd iaf ! Imorgon ska vi åka till mora och shoppa, då ska jag köpa en ny färg så fransarna också får lite färg. Snart är det lunch och sedan ska jag ut i solen igen, så jäkla skönt att ligga och läsa en bra bok medans man känner att solen verkligen tar !


Före


Efter

Kanske inte syns så bra på bilderna men om man ser deti verkligheten så är det större skillnad.

Kommentarer
Postat av: www.lillen.bloggspace.se

nu har jag gjort som du sa men när jag lägger in koden på min sida så får jag bara en röd mp3 och inte den som jag designa.. hur gör man? please. tack.

2008-07-15 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0