bildspecial


Nu är allting äntligen uppackat, laptopen följde såklart med så att jag kan updatera min kära blogg dagligen till er kära läsare.


Här ser ni en liten del av alla mina överlevnads produkter som fick följa med upp


åååh vet ni, jag hittade mina älsklings mjukisstrumpor !


Våran veranda, där vi äter frukost, lunch och middag nästan varje dag.
Vi har även en markis som man kan veva ut om det skulle börja regna så kan man sitta där endå, super mysigt  !


Jag älskar mammas lilla inrednings prylar lite här och var, gillar henne stil.
Så enkelt men endå så snyggt


Här är badandet i full gång, där ser ni pappa närmast kanten, sofias kompis josefine vid bananen och min syrra ligger och flyter i den rosa ringen. Om bara några dagar när min jobbiga mens är borta så ska jag ligga i poolen hela dagarna !

Här bredvid äppelträdet brukar och mamma ta fram ett litet bord och två stolar, där brukar vi ta en fika i skuggan när det blir för varmt i solen. Sitter och pratar och så, min mamma är verkligen den bästa


Hon kom nyss in med några kvistar smultronjasmine som hon tagit från sin lilla trädgård. Dom står bredvid sängen och sitter just nu och andas in den härligt somriga doften


Självklart följde gossip girl böckerna med upp, då har man alltid något kul att göra när regnet öser ner eller när man ligger i timmar och solar. Perfekt som tidsfördriv och bra som fan är dessa böcker.
Om ni inte har läst dom tycker jag att det är dags att börja nu



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åhh Orsa! Älskar det stället asså!

Oskar kan vi prata om inofficiellt;)



<3

2008-07-04 @ 21:31:31
URL: http://lifeasjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0