bigger, bolder, blonder

Nu har vi badat och solat hela dagen men ingen minigolf blev det, ingen pallade efter att ha legat i den stekande solen hela dagen. Jag har kommit några kapittel längre i min bok och tycker den är underbar, när vi kom hem hade jag äntligen fått min nya chic tidning! Ska ta fram godiset jag köpte och kolla runt bland alla snygga kläder som jag alltid kommer vilja ha men inte har pengar till.
Fick en film av pappa idag när vi var i affären, min personliga favorit - Legally blonde 2 !

Om en stund ska jag hjälpa pappa med att göra en av våra favoriter, nämligen den italienska delikatess tallriken.
Här kommer lite bilder från dagen


Först ville jag inte alls vara med på bild


Men sen gick jag med på det efter att ha kletat på mig lite smink och läppglans, hoho kidding


Båda syskonen Lindgren


Min söta lilla syster som smaskar melon

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Oh, hot! ;) <3

2008-08-01 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0