back in stockholm

Hej alla !
Nu är jag tillbaka i Sverige igen, sitter hemma hos sebbe och bara chillar. Har varit dö trött hela dagen eftersom vi kom med färjan från Finland kl halv 7 på morgonen. Jag, sebbe & hans syrra gick och la oss runt 2 och jag somnade inte förräns 3 så tre timmars sömn är ju great !
Hinner inte skriva så långt inlägg men tänkte bara medela att natalie is back in action ! Imorgon tar jag tåget upp till orsa och efter det så drar jag igång med mina 100 inlägg om dagen, haha.

Neej vet ni vad, nu ska jag kolla på min kära favorit film. Greveholm, sök på youtube så kommer alla avsnitt upp och joina mig. Gah jag älskar att inte vara vuxen !
Förvänta er mycket bilder och många inlägg när jag kommer upp, nu väntar min mysiga älskling och mitt älskade Greveholm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0