ansiktsmask



Denna skönhetsdarling kommer från Yves Rocher.
Det som är så bra med den är att den innehåller frukt extract, det finns flera stycken med olika frukter och olika funktioner. Jag har inte provat på just den här med citron men jag har en peeling med greapfrukt och en wakeup mask med mentol. Peelingen ger dig underbart len hy och den känns verkligen ren ! Efter peelingen så tvätta gärna med lite mild rengöring sedan ansiktsvatten så att du sluter porerna (slipper då pormaskar) och avsluta sedan med en sval ansiktscreme.

Wakeup masken tar jag inte varje morgon men någon gång ibland när man kanske varit ute kvällen innan eller sovit med sminket på eller bara känner sig ofräsh. Den är super, hyn känns helt ny och uppfriskad !
Ni måste testa båda två, jag lovar att ni inte kommer bli missnöjda.

Få perfekt hy på bara 3 minuter och välj den som passar dig bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0