alla sover men inte lilla jag

Varför ska jag alltid vakna så tidigt för ? Vaknade runt 9 och har hunnit kolla på top model, sebbe sover fortfarande och det enda som går på tv är Days of our lives, snacka om att jag har tråkigt.
Nu har jag och sebbe varit med varandra 24/7 i snart två veckor, vi har inte bråkat nånting utan bara haft det så jävla kul. Så jag vill faktiskt inte alls åka hem idag, självklart har jag saknat mina kära föräldrar men när jag åker kommer jag inte klara mig utan min älskling.
Ikväll blir det tyvärr inga inlägg, det blir en kväll med familjen + att min syster från england är där med hennes barn.
Nu ska jag lägga mig i sängen och se om min sovande älskling är på lite myshumör iaf.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-30 @ 03:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0