a nice picture

Nu har min andra älskling åkt, hur ska jag klara mig ?
Men som tur är så kommer hon tillbaka imorgon och kusinerna lindgren is back ! Imorgon är det orsa yran, det börjar typ 6 och man går dit för att mingla med folk och typ ja. Dom små åker karuseller och köper lotter medans dom riktigt "coola" går runt med en öl i handen hela tiden och kvällen slutar med att dom åker karusellerna som snurrar mest och sen ligger dom och spyr. Som tur är så är jag och angelica inte riktigt så coola så vi slipper det.

Nu försvann solen, typiskt. Jag som hade tänkt dra på mig bikinin, ta med mig mitt godis och min nya tidning Sofies mode men nu får jag sitta kvar här i soffan och kolla på greveholm.
Ikväll blir det en vanlig hemma kväll vilket innebär mycket bloggande, om jag hittar på något bra att skriva om såklart. Ha de naajs så hörs vi sen snyggos.


a picture of you, a picture of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0