You are my sexii boy

Måndagar brukar vara sega och depp-framkallande eller vad man kallar det, men den här måndagen var.. okej.
Kanske för att jag vet att det händer så många roliga saker efter skolan just den här veckan + att den här veckan är nästa läxfri !
 Idag åkte jag från skolan kl 2, jag missade kören. Ojdå, vilken otur, så jag drog till friskis & svettis i fridhemsplan och förnyade äntligen mitt träningskort så ska börja komma igång med träningen nu på torsdag. Om jag har tid över ska jag även besöka ett solarium, vi får se.
De senaste timmarna har jag suttit och försökt att fixa internetet på min laptop för det är så oskönt att sitta på den stolen jag sitter på nu och får så fruktansvärt ont i ryggen, men såklart så vill inte det där internetet funka alls. Cp dator !

Jag ska snart titta på Outsiders, en wow beroende tjej som förlorat många kompisar p.g.a. sitt geekande, en tjej som äääälskar choklad och en sexmissbrukare, det låter väl spännande ? haha !

image112Just nu skulle jag gärna vilja ha en Ben 'n' Jerrys och mina mysiga pojkvän här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0