You are my heaven

Idag har fått vara en slappis dag, hade tänkt dra och sola men eftersom att jag har en förkylning som bara blir jobbigare och jobbigare så lät det inte som någon smart ide, så jag får helt enkelt ta det nån annan dag.
Min sötnos har precis åkt, så tomt utan honom. Jag får ta och spela super mario på min syras game boy så har jag något att göra ett tag, haha =)

Imorgon ska jag kanske träffa nåra kompisar, får se vad som händer. Annars kanske jag drar in till stan för att kolla runt lite, det var ju ett tag sen. Men eftersom att jag har "misskött" mitt barnbidrag enligt mina föräldrar så har jag inga pengar för tillfället.

Är det bara jag som tycker den här julen har gått otroligt snabbt ?
Det var mer än en vecka sen det var julafton, det känns som att det inte har varit någon julafton alls.. Usch jag får ångest när jag tänker på att skolan bara kommer närmre och närmre, snart är det ju bara 5 dagar kvar sen kör stressen med alla prov och läxor igång igen. Då får man mindre tid till allt, att ta hand om sig själv, träffa kompisar och pojkvänner, om man har nån såklart.
Nu är det dags för en latte och gossip girl, det enda som kan få upp mitt humör lite. Och glöm inte att gossip girl  snart börjar som serie på tv, det får ni ju bara inte missa! Jag har paxat saris tills dess, vi ska se första avsnittet tsm för det har hon lovat, hah sorry killar.
Pusshejs <3

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0