Vardags lyx? Njaa

Så nu var det dags för de tidiga sovstunderna och tidiga och hämska uppväckningarna av väckarklockan igen..
Usch vad deppig jag känner mig, visst lovet har varit toppen och har gjort mkt roligt men det är just därför jag inte vill att det ska ta slut, inte än.
Funderade på lite vardags lyx idag, åka och sola, fixa mina naglar, förnya mitt tränings kort och kanske hinna med ett träningspass men så kom ju sebbe, det hade jag ju helt glömt ! Självklart är jag hellre med honom sista dagen på lovet, så vi kollade på film och bara chillade.

Nu hade jag tänkt plugga lite, fast bara läsa. Den där engelska boken ni vet.. känner inget direkt sug efter det men har jag nåt val ?
Jag får se om jag stänger av datorn helt nu, annars kommer jag fastna senare och då kommer det inte funka att sova tidigt, antingen så hörs vi imorgon eller senare ikväll. Det får bli en överaskning =)
P U S S'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0