Underbart, eller hur.

Den här dagen har varit super, okej morgonen började inte så bra. Jag var stressad och tappade min laptop i golvet, hjälp ! Men den lever, ingen större skada skedd. Gympan gick bra, vi hade fysträning och jag trodde jag skulle dö, efter det ett läxförhör som gick utmärkt utan nåt plugg, talet gick också supert.
Efter det åkte jag till v-by och hämtade ut lita nödvändiga saker, haha. Sedan åkte jag till min honey och tv nördar som vi är så slängde vi oss framför tven direkt, men ett undantag. För oc får man inte missa !

Imorgon ska jag och min älskade vän Sara dra och sola efter skolan, äntligen slipper jag den här blekheten !
Efter det får vi se av som händer, vi kanske gör som vi alltid gör, drar hem till mig med en ben 'n' jerrys och bara praaaatar, det verkar som att det behövs nu.
Jag hade tänkt slagga rätt så snart, ska bara äta upp min yoghurt och röja undan 1/3 del av min garderob som ligger i sängen och på golvet, jag säger bara: tonårsrum.
God natt sötiisar, ni vet att ni älskar mig. Som en riktig gossip girl brukar säga

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0