träning & magont - ingen bra kombination



Usch asså, jag har riktigt ont i magen, vilken osis då måste jag skippa träningen idag. Kanske lite skönt men jag måste ändå plugga så jag kommer inte ligga hemma i soffan framför DH och käka godis om ni trodde det. Nej här ska det höjjas betyg ! Pratade med min matte lärare idag och hon sa att om jag fick VG på det här matte provet som vi har om två veckor och om jag gör bra ifrån mig på nationella proven så kommer jag få ett glänsande VG som slutbetyg, så vad väntar jag på ? Nu ska jag plugga !
Bästa musiken att plugga till är teddy geiger, skön stil, härlig röst och snygg är han också. Nu drar jag, så puss  på era snygg och solbrända magar, iaf en av dom.

image127



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0