Surprise

God morgon !
Idag mår jag riktigt bra, för det första har vi sovmorgon så jag låg kvar i sängen till 8.15 och tänkte på alla som släpade sig upp runt halv 7, men det behövde inte jag för en gångs skull, hah.
Men mina sovmornar blir alltid katastrof ändå, för det slutar alltid med att jag springer runt som en galning och packar ihop det sista, så kommer jag försent ändå.. det är segt.
Men för att jag inte ska komma försent idag kanske det är bäst att börja med att stäng av datorn eftersom att den tar upp det mesta av min tid just nu, förresten så sitter jag på min laptop nu ! Den funkar igen !! :D

Nu ska jag hålla tal för mig själv och min mobil (spelar in) för att sedan höra hur fånig jag låter, det här är ju hemskt jag hatar sånt här ! Sen ska jag gå till skolan bland alla virvlande snöflingor, mysigtmysigt.
Men nej nu stänger jag av, vi hörs sen !

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0