Söndag..

Hej allihopa !
Klockan är inte så mkt, jag brukar inte gå upp såhär tidigt på en helg och jag säger bara det; det kommer inte bli en vana. Men idag hade jag tänkt att hinna med ett jympa pass på friskis och efter det åka till min S.
Men gud, jag trodde det var lördag idag. Jag var verkligen 100 % säker, jag hade skrivit "lördag" som rubrik först och kollat upp träningen på lördag, herregud vad allt går snabbt. Så det betyder ju att helgen snart är sluut, och den deppiga känslan kommer tillbaka, typiskt.
Nej men nu måste jag dra, det känns som att jag inte kommer hinna till det här träningspasset, jävla dator som tar upp all tid. HEJDÅ !

image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0