Snart helg = bra humör !

Snart är det fredag, äntligen !
Känns det inte som att den här veckan har gått otroligt snabbt ? Snart är det sportlov och allt ! =)

Idag har jag tränat med B, det var okej under passet men ännu skönare efteråt. Det var inte så jobbit som jag hade trott men eftersom att jag fortfarande har träningsvärk efter gympa lektionen (träningsvärk efter en gympalektion.. pinsamt. Men skyller på att vi hade fys) så valde jag att ta det lugnt och inte anstränga mig så mkt.
Haha idag fick jag många kommentarer om min snygga misslyckade bränna, en tjej frågade om jag var ledsen och hade gråtit, nåra lärare frågade om jag hade exem. usch nej det har jag inte ! Utan jag är bara en dum tjej som ville bli lite brun men blev röd =)
Jag hade faktisst tänkt vara duktig och sova tidigt idag, så nu säger jag puss & god natt !

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0