Plugg på en lördag, yeah right

Mina planer blir aldrig som jag har planerat dom, beror det på att mina planer är så dåligt planerade eller att jag aldrig orkar göra dom ?
Iallafall så skulle jag ha solat idag och köpt ett nytt träningskort så att jag äntligen kan börja träna igen, men orkade jag göra nåt av det ? Nej.
Nu ligger jag i sängen och har lite ångest över att jag inte börjat plugga än, men ska man behöva plugga på en lördag verkligen, japp det behöver tydligen jag. Så ska väl börja snart då, sen ska jag sätta på en mysig film, typ harry potter eller nåt. Dom filmerna gör mig alltid på bra humör !

image103
Mina darlings

plus

image104
min andra darling, den bästa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt, tack så mycket :)
Du kan väl länka en bild när du klippt luggen, så får jag se :)?

2008-01-19 @ 21:06:17
URL: http://kortochgott.blogg.se
Postat av: Sebbe

vad söt du är :) du är bäst!

2008-01-20 @ 21:57:59
Postat av: sara

ååh älskling!!

2008-01-21 @ 22:17:05
URL: http://buddabudda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0