Natalie Cecilia Lindgren

vad är ditt namn och när är du född ?

Mitt namn är Natalie som daddi kom på, gansk ovanligt men det är rätt så skönt att inte heta nåt som hela svergie redan heter. Cecilia, mitt mellan namn, kom mamma på. Jag gillar det lite sådär men många säger att det är fint så visst =)

vem bor du med och var bor du ?

Jag bor med hela min familj, så skönt att mina föräldrar inte är skilda. Vi har bott i bromma i hela mitt liv, har bara flyttat en gång och det var från lägenheten bredvid där vi bor nu så vet inte om det riktigt räknas, haha.
Så nu bor vi i bromma, nockeby. Där trivs jag super bra !

hur ser du ut ?

Ja hur ser jag ut ?
Blondt hår, rätt smal, runt 1.65 cm lång. Haha vilken tråkig beskrivning, vet inte vad jag mer ska säga ? Får helt enkelt lägga in en bild sen.

hur ser dina drömmar ut ?

Jag har många, jag vill bli frisör så min största dröm just nu är att komma in på det frisör gymnasiet jag vill, att det ska gå bra med min utbildning och så och att jag kommer lyckas bra efter. Det beror ju också helt på mig själv, om jag kommer orka plugga upp mina betyg, hur mkt tid jag ätnker lägga ner på skolan och hur mkt jag orkar anstänga mig. Men jag ska göra mitt bästa, ni får hålla tummarna för mig ! =)

hur är du som person ?

Från min synvinkel - lite små blyg för okända personer men annars social och avslappnad. Inte sån som faller för grupptrycket direkt, vågar stå för vad jag tycker. Lite envis är jag väl men det kommer man ju långt med eller hur ?

Från andras synvinkel -

du är en underbar vän och en man kan lita på - säger melissa. Hihi sötnos
Många säger att jag är social, lätt för att få kompisar, de flesta kan lita på mig (vilet är väldigt skönt, är inte en sån som direkt sviker folk och gör så att de förlorar förtroendet för mig).

Du är en utåtriktad, charmig tjej som alltid har ett leende på läpparna när vi ses bra att prata med och jordnära - säger sebbe. Gulligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0