Min nya favorit !

image95image96

image97image98

Sötaste skådisen ever !
Hon går stolt omkring med en putande mage som dom flesta kändisarna just nu, är det inte gulligt ?

Nu ska jag och T dricka latte och bara chilla, sen får vi se vad som händer. Ska kolla in det nya solariumet på brommaplan imorgon och testa det ska jag också, blekheten kommer över mig nu när alla, verkligen, alla kommer hem och ser ut som brända pepparkakor. Så det ska ändras, jag vill vara en pepparkaka jag också, sedan ska jag hinna med att fixa ett nytt träningskort, det är ett av mina nyårs löften, att börja träna igen.
Efter det ska jag kanske träffa S och på kvällen blir det barnvakt, det är första gången jag passar just dom här barnen, ska  bli roligt. Hoppas dom gillar mig, nej nu är kaffet klart och jag är extremt sugen.
Pussy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0