Lyckat natalie

image121Vet ni, nu har jag solat och nu har jag bränt mig ! Yes, lyckat.
Usch, jag är röd i nästan hela ansiktet, min näsa ser ut som en flammig tomat och svider gör den också..  menmen jag får skylla mig själv, kanske solade lite för länge trots allt.
Efter solningen åkte jag och sara och köpte en pesto röra som vi blandade ut med lite pasta, super gott ! Och som efterätt provade vi en ny smak av ben 'n' jerrys, den var helt ny i affäen också tror jag. Den hette nånting med Fossil, det var som choklad dinosaurier och nån chokladkaka, helt okej var den faktisst. Men jag föredrar våra favvisar ändå.
Shiet, jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer, hm..
Juste min lugg, såhär vill jag ha den !
 

image119

Snygg va ? Inte sådär tjock och spikrakt avklippt utan lite tunnare och ojämn, skit snygg !
Funderar på att klippa själv, men vågar jag verkligen det ? :P
Aja nu måste jag iaf lägga mig och plugga lite fysik, sedan blir det gossip girl. Har inte lust att göra nåt annat idag, bara ligga och läsa och titta på tv, och vila mitt stackars ansikte.
Pussis sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0